Bestellingen

Bestelprocedure

Indien u een bestelling plaatst op onze webshop verkrijgt de afdeling verkoop uw bestelling. Deze wordt verwerkt in ons systeem. Indien de producten op voorraad zijn, wordt de bestelling direct doorgeleid naar ons centrale magazijn. Wanneer producten niet op voorraad zijn wordt u daarover geinformeerd. Tevens geven wij u een indicatieve levertijd af wanneer wij uw bestelling verwachten te kunnen versturen. Wanneer uw backorder in ons magazijn is aangekomen, zal uw bestelling weer in behandeling worden genomen door de afdeling verkoop. In ons magazijn zal uw bestelling gepickt en zorgvuldig ingepakt worden. Voorzien van een verzendlabel, leveren wij deze aan bij onze pakketdienst. U verkrijgt van ons een verzendbevestiging met een Track&Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Bestellingen kunnen nog niet afgehaald worden.

Leveringen

Verzending van uw pakket

Wij versturen met GLS. Nadat wij uw bestelling overhandigd hebben aan de verzenddienst, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met een Track&Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Mocht u niet thuis zijn dan verkrijgt u een niet-thuisbericht. Op deze brief staat een code die u op http://www.gls-info.nl in kunt voeren. GLS heeft hier een aantal opties voor zodat u zelf kunt kiezen hoe het pakket alsnog in ontvangst kunt nemen. De opties zijn;

- Ophalen bij een GLS Depot bij u in de buurt

- Ophalen bij een GLS Pakketshop bij u in de buurt

- Nogmaals aanbieden op hetzelfde adres

Om er zeker van te zijn dat u uw bestelling juist en correct ontvangt, vraagt GLS bij aflevering uw naam en handtekening.

Levertijden

Indien uw bestelling op voorraad is, wordt deze binnen 2 werkdagen verstuurd. In 90% van de gevallen binnen 1 werkdag. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is, wordt deze doorgaans tussen de 5 en de 10 werkdagen uitgeleverd. U verkrijgt van ons altijd een indicatieve levertijd. Wanneer blijkt dat een fabrikant uw bestelling ook niet op voorraad heeft, krijgt u een herbevestiging van de levertijd. Uiteraard proberen wij er alles aan te doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.

Verzendduur

Onderstaand de gemiddelde verzendduur per regio:

- Nederland(Waddeneilanden uitgezonderd): 1 werkdag

- Waddeneilanden 2 tot 4 werkdagen

- Belgie 1 tot 2 werkdagen

- Luxemburg 1 tot 3 werkdagen

Indien bovenstaande leverduur verstreken is, kunt u via uw Track&Trace bekijken wat de status van uw bestelling is.

Retouren

Retour aanvragen en opsturen

U hebt t/m 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de gelenheid uw product te retourneren dan wel om te ruilen.

Om uw schoenen te retourneren dient u in uw account een retourbon aan te vragen. Dit doet u als volgt:

Log in met uw accountgegevens op www.webwico.nl. Klik op "geschiedenis en details van mijn bestellingen". U klikt dan op de betreffende bestelling. Daar hebt u een overzicht waarna u het vinkje aanklikt voor het artikel wat u wilt retourneren, vult het vakje in met de reden en klikt dan onderaan op "retourbon aanmaken".

Na goedkeuring van een van onze medewerkers (binnen 24uur op werkdagen) verkrijgt u een akkoord waarna u in uw klantenaccount een retourbon kunt downloaden. Deze dient u dan bij uw retourzending te voegen. U dient er zelf voor te zorgen dat het pakket bij ons terecht komt.